תקנון האתר
 
החלפה והחזרה מוצרים

ניתן להחזיר מוצרים עד 14 יום מיום קבלתם. במקרים מסוימים ולשיקול דעת שירות הלקוחות תינתן החלפה והחזרה של מוצרים לאחר המועד המצוין מעלה. בית העסק יעשה את מירב המאמצים לאפשר החזרה והחלפה של פריטים אחרי המועד המצוין לשביעות רצון הלקוחה.
ניתן להחליף מוצר שנקנה למוצר זהה או למוצר במחיר זהה לפריט המוחלף (יתבצע באמצעות זיכוי שיופק עבור הלקוח למימוש חדש חד פעמי לתוקף של 4 חודשים).
החלפת/ החזרת המוצר תעשה רק באריזה המיועדת לכך, ובתנאי שלא נעשה בו כל שימוש.
בעת החזרת מוצר יתקבל זיכוי כספי עד- 14 יום ממועד החזרת הפריט, לכרטיס האשראי ממנו בוצעה העסקה. (הזיכוי יתקבל בהתאם לאופן ביצוע העסקה המקורית- תשלומים או תשלום בודד).
לכל שאלה ובקשה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו במספר הטלפון:

 052-6407378. 
 
תהליך החלפת/החזרת מוצרים 
לפני ביצוע ההחלפה עליך לפנות לשירות הלקוחות ולוודא כי המוצר קיים במלאי וזאת על מנת להבטיח כי המוצר ישמר עבורך.
שלחי את החבילה דרך סניף הדואר הקרוב לביתך, בדואר רשום בלבד. הכתובת למשלוח החבילה- בן חור 5 פתח תקוה
ניתן להגיע ישירות לסטודיו – רחוב אליהו בן חור 5 דירה 58 פתח תקוה, ולבצע את ההחלפה בו במקום.
ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות שלנו למעקב אחר המשלוח בטלפון 0524-6407378 או במייל mayafinki@gmail.com
 
ביטול עסקה ע”י המשתמש
הלקוח/ה רשאי/ת לבטל את העסקה שביצע/ה באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”) או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי, הכל כמפורט להלן: ביטול העסקה בתוך שעה מרגע השלמת הזמנת הפריטים באתר ולפני משלוח הפריט – יעשה באמצעות הודעת ביטול טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון 054-7303077. בנסיבות כאמור תהא המשתמשת זכאית לקבלת החזר התשלום במלואו (לרבות בגין דמי המשלוח, ככל שנגבו). ביטול העסקה לאחר קבלת הפריט בידי המשתמשת, שלא עקב פגם במוצר ו/או אי התאמה – המשתמשת תהא רשאית לבטל את עסקת הרכישה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש. ביטול העסקה יבוצע באמצעות השבת הפריט בהתאם להנחיות שיפורסמו על ידי החברה באתר ו/או באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות בכתובת הדוא”ל ו/או במספר הטלפון: 052-6407378 ובתנאי שהפריט תקין ולא נעשה בו כל שימוש. מובהר כי במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יהא המשתמש זכאי להחזר בגין דמי המשלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו). ביטול העסקה כתוצאה מפגם ו/או אי התאמה בין המוצר ובין פרטיו כפי שמופיעים באתר – על המשתמשת לבדוק את הפריט מיד עם קבלתו. במידה והפריט התקבל בידי המשתמש כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר בפועל שונה מן המפרט שהוצג באתר, כי אז רשאית המשתמשת לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיה באמצעות השבת המוצר דרך דואר ישראל.  
 
אחריות ואבטחה
מיה פינקלשטיין מתחייבת כי לא תעשה שימוש בפרטי המשתמשות הרשומות באתר אלא לצורכי תפעול האתר בלבד ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה באתר, וכן, לצורך שמירת קשר עם המשתמשות.
 

משלוחים והזמנות

 

סוג המשלוח יבחר על ידי הלקוחה במעמד התשלום.

בהתאם לסוג התשלום ייגבה מהלקוחה תשלום נוסף כפי שמפורט מטה.
מחירי המשלוחים משתנים בהתאם לסוג המשלוח שנבחר.
זמני הגעת המשלוחים משתנים בהתאם לסוג המשלוח שנבחר.

15 שח דואר רשום – עד 14 ימי עסקים

20 שח – Boxit למרכז שירות ואיסוף עצמי משם

אי מסירה בשל סיבה הקשורה בנמענת לא תבוא במניין הימים למסירת המשלוח.
אין אפשרות לשנע חבילות בין מרכזי השירות.

39 שח – שליח עד 3 ימי עסקים (לא כולל יום ההזמנה ולא כולל שישי ושבת) פרט לאיזורים חריגים 5 ימי עסקים

רוב המשלוחים יימסרו לנמענות ככל הניתן תוך 3 ימי עסקים.
מסירתם של רוב המשלוחים המיועדים להפצה באזורים חריגים תתבצע ככל הניתן תוך 5 ימי עסקים. 
בימי שישי ושבת לא ינתן שירות עד הבית.
אי מסירה בשל סיבה הקשורה בנמען לא תבוא במניין הימים למסירת משלוח.

משלוח חינם בקניה מעל 299 ש”ח בדואר רשום/ Boxit

איסוף עצמי של הפריטים מהסטודיו בפתח תקוה.
הגעה עצמאית אל הסטודיו, שברחוב בן חור 5 בפתח תקוה . ההגעה היא בתיאום טלפוני בלבד, בימים א’ עד ה’ בין השעות 9:00-21:00 בימי ו’ בין השעות 9:00-14:00.

טלפון לתיאום הגעה- 052-6407378.
במקרים בהם חברת השילוח אינה מגיעה אל היעד שנרשם בעת מילוי הפרטים האישיים, אנו נשלח את החבילה בדואר רשום ונזכה את המחיר ששולם בעבור משלוח עד הבית.
בכל בעיה, עיכוב ושאלה בנוגע למשלוחים ניתן לפנות דרך מוקד שירות הלקוחות שלנו בדוא”ל- mayafinki@gmail.com

זמני הפצת משלוחים
מתייחסים לפרק הזמן שבין קבלת ההזמנה במערכת החברה ועד מועד המסירה אל חברת השליחויות.
הזמנות אמצע שבוע- הזמנות שיתקבלו החל מיום שני בצהריים (12:00 לערך) ועד צהרי יום חמישי של אותו השבוע (12:00 לערך) – יופצו אל חברת השליחויות בצהרי יום חמישי של אותו השבוע (14:00 לערך).
הזמנות סוף שבוע- הזמנות שיתקבלו החל מיום חמישי בצהריים (12:00 לערך) ועד צהרי יום שני של שבוע לאחר מכן (12:00 לערך) – יופצו אל חברת השליחויות בצהרי יום שני של שבוע לאחר מכן (14:00 לערך).

 מדיניות תיקונים:
  • התכשיטים מעוצבים ומיוצרים בארץ ומצופים בציפוי זהב 24 קראט או ציפוי כסף טהור/ אוקסיד.
  • התכשיטים עוברים בקרת איכות קפדנית.
  • על כל התכשיטים יש אחריות של 6 חודשים מיום הרכישה.
  • אין אחריות לנפילת תליונים בצמידים וטבעות.
  • אין אחריות לשבר באבני חן עקב נפילת התכשיט או קבלת מכה.
  • במידה ויש צורך בתיקון תכשיט במסגרת אחריות יש לשלוח לסטודיו ברחוב אליהו בן חור 5 פתח תקוה בדואר רשום (עלות המשלוח תהיה על חשבון הלקוח) או להביא לסטודיו.
  • זמן תיקון עד 30 יום מקבלת התכשיט.
  • במידה ויש צורך בתיקון תכשיט שלא במסגרת אחריות, עלות התיקון תהיה:
טבעת – 20 ₪
צמיד – 20 ₪
שרשרת – 30 ₪
עגילים – 20 ₪
לא תתאפשר החלפה/החזר עבור פריט שהוזמן במידה מיוחדת.
har ואחד