חיפוש

משלוח חינם בקניה מעל 299 שח

איך להתאים שרשרת למבנה גוף?

איך להתאים שרשרת למבנה גוף?

אין, אין, אין מראה מושלם בלי אביזר בכלל ושרשרת בפרט.
השרשרת, היא לדעתי האביזר הכי חשוב ביצירת מראה נפלא וסטיילינג מושלם: היא נמצאת ליד הפנים, ויכולה להוסיף סגנון, צבע, עניין, כיף וחתימה אישית.

שרשרת אדומה, שרשרת ירוקה, שרשרת צהובה, שרשרת כתומה, שרשרת טורכיזפרופורציות – כמו בכל דבר בחיים, גם בבחירת שרשרת מומלץ לשמור על פרופורציות: אם את בחורה גדולה (גבוהה ו/או רחבה) או קטנה (נמוכה ו/או צרה) השרשרת צריכה להיות בהתאמה.

חזה גדול – חזה גדול מושך מספיק תשומת לב ואנו לא צריכים אקסטרה, לכן כדאי להקפיד:
* שהשרשרת לא תגמר בדיוק באמצע החזה, אלא מעליו (כך גם תשומת הלב תהיה יותר באזור הפנים ולא החזה)
* עדיף שלא תהיה ארוכה, כי אז היא נתלית על החזה, מה ששוב, מדגיש את הגודל ובאופן כללי עלול להראות פחות טוב.

בעלות חזה קטן – העדיפו שרשראות קצרות ודומיננטיות, שימקדו את העין מעל המחשוף.

מבנה גוף רחב או צר – אם אתן גם בעלות מבנה גוף רחב תוכלו להתהדר בשרשראות ארוכות ודומיננטיות. כדי ליצור אשליית גובה ו”רזון” אפשר לשלב מספר שרשראות ארוכות יחד. נשים צנומות ייעלמו מאחורי תכשיטים דומיננטים ויראו כמו תכשיט שעונד אישה, במקום אישה שעונדת תכשיט. אם אתן סקיניות עם עצמות בריח בולטות- כדי לטשטש אותן בחרו בשרשרת קצרה ורחבה,כדי להדגיש – היעזרו בשרשרת עדינה וקצרה.

בטן גדולה – על מנת לא להדגיש את גדולתה ולמשוך תשומת לב אליה, מומלץ כי מאותגרות הבטן לא יוסיפו שרשראות שהקצה/תליון שלהן מגיע עד לחלק הרחב ביותר בבטן, אלא עדיף שתהיה קצרה יותר.

צוואר ומחשוף מקומטים (מאד) – עד שפלאי הפלסטיקה יוכלו להתמודד עם קימוטים עמוקים בצוואר ובמחשוף, עדיף לא למשוך אליהם את תשומת הלב ולהוסיף שרשרת בולטת ודומיננטית צמודה לצוואר, מומלץ להוסיף שרשרת ארוכה או אפשר בהחלט להוסיף עגילים משגעים.

 צבעוניות מחמיאה – היות והשרשרת קרובה לפנים, כדאי מאד שצבעה יהיה מאלו שמחמיאים לך ומאירים את פניך ולא להפך.

רוצה שאעזור לך להתאים את השרשרת למבנה הגוף? לבגד מסויים? מוזמנת לתאם איתי 0526407378 מיה

ומוזמנות לעקוב אחרי בפייסבוק: פייסבוק

אינסטגרם: אינסטגם

ושתמיד נהיה שמחות ומקושטות  :-)

שרשרת שחורה, שרשרת חרדל, צמיד זהב לב, צמיד שחור, טבעת שחורה סברובסקישרשרת צהובה, שרשרת חרדל, שרשרת אפורה, שרשרת שחורה, שרשרת אופנה, שרשרת נוכחות

שרשרת אדומה, שרשרת צהובה, שרשרת טורכיז, שרשרת שחורה, שרשרת בורדו, שרשרת אופנה, שרשרת נוכחותצמידים, שרשרת אופנה, שרשרת נוכחות, תכשיטים, שרשרת חרדל, צמידים זהב

פייסבוק: פייסבוק

אינסטגרם: אינסטגרם

חנות אינטרנטית: חנות